donderdag 17 augustus 2017

Vestjes voor mij! # Chillrijk



Allereerst bedankt voor de
ontzettend leuke reactie
gisteren. Zo tof!
Vandaag toon ik een ouder naaiwerkje
waar ik al zoveel plezier aan heb gehad:
twee zomerse vestjes.


Ik naaide ze van luchtig geweven
katoenen stof. Dit is de groene versie.
De bloemen naaide ik erop
van restjes stof.


Hier de blauwe variant.
Ze ging op de foto zonder dat 
ik ze streek, dus die kreukels
moet je er maar bij nemen.
Maar zo heb je een idee ☺

Blogberichtjes schrijven lukt me nog net,
maar een blogrondje schiet er vaak over.
In het park achter ons is het
twee weken Chillrijk en
daar vertoef ik vaak.


Op moederdag ging ik er
 chillen met de jongens en
 speelden we monopoly.


Op sommige dagen wordt de zomerbar
 een heus familiefestival
met theatervoorstelling en leuke
doe activiteiten voor de kinderen
Hier bouwen ze hun eigen waterbaan.


Gisteren las ik heel de namiddag voor
met mijn kamishibai en gingen we
in de avond naar een vuurspektakel.
Iedereen lag laat in zijn bedje.

En vandaag ga ik zeefdrukken
met mijn dochter.
De vorige keer waren het workshops
met meerdere mensen,
maar nu onder ons twee!
 En ik weet wat ik ga doen,
wordt vervolgd dus ☺

16 opmerkingen:

  1. Prachtige vestjes Sarah, jij kan dat allemaal zo goed ! Leuk, dat Chillrijk, lekker genieten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drukke bedoening bij jullie Sarah! leuke vestjes voor in de zomer heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je die vestjes versierd hebt met je eigen bloemen. Allebei varianten zijn erg leuk geworden. Nog veel plezier daar in het park met je jongens, en met het zeefdrukken vandaag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof die vestjes! En al die activiteiten in het park klinken superleuk. Heel veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het bijzonder knap vinden hoe veelzijdig jij bent op creatief gebied. Leuk hoor!
    En wat gaaf al die activiteiten die je noemt. Daar beleven jullie vast veel plezier aan. Klinkt erg leuk en gezellig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij toch een duizendpoot Sarah...2 hele leuke vestjes heb je voor jezelf gemaakt...zo gaaf met die bloemen erop...
    en de vakantietijd wordt bij jullie goed benut zie ik wel...allerlei leuke activiteiten voor de jeugd....gaaf hoor

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gedaan zeg, staat je goed! Geniet maar lekker van alle activiteiten, bloggen komt wel weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vestjes, Sarah. En wat leuk, Chillrijk. Klinkt goed.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke versieringen heb je op de vestjes aangebracht, mooi! En jullie vakantietijd zit nog bomvol leuke activiteiten, geniet ervan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vestjes met die fleurige applicaties!
    tof zeg zo'n parkfestival voor de kids en families! geniet er maar van, tussen de buien door...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hoe je dat zelf allemaal maakt, kaarten, kleding, tassen.
    Nog een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super fleurig zijn je eigengemaakte creaties Sarah.
    Veel plezier nog op chillrijk.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je vestjes mooi! Enig en vrolijk! En Chillrijk.... grappig zeg en wat leuke at er zoveel te doen is en dat je er zelf gaat voorlezen. Ik ken wel Bokrijk in Belgiรซ, maar Chillrijk niet. Dank je voor de foto's, heb ik een indruk! Veel plezier met het zeefdrukken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die vesten zien er uit alsof ze heerlijk zijn om te dragen! Mooi de blommen erop gemaakt!
    En verder klinkt dit als een heerlijke vakantie voor jullie allemaal! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bezige bij ben je toch! Geniet!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie kinderen hebben lang vakantie inderdaad.
    Wat een leuke dingen doen ze vlakbij jullie huis.
    Erg leuk ook die waterbaan maken, nog een hele organisatie voor meerder kinderen.
    En ik heb net opgezocht wat een kamisibai is, erg leuk idee ook voor op school al hebben ze bij ons nooit de financiรซn voor zoiets.
    Ik ben ver achter met reacties geven zie ik.
    Leuk om alles bij te lezen en wat heb je veel leuke dingen gemaakt!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah