maandag 14 augustus 2017

Twee verhuiskaartjes



Zoals beloofd vandaag de
twee kaartjes met inspiratie
uit mijn handletteringschrift.
 ( Zie gisteren )
Twee vriendinnen van me
vonden elk een nieuw stekje.
Bij deze kaart emboste ik hartjes
op wit papier als achtergrond.


Hier emboste ik houtnerven
op wit papier en beΓ―nkte de nerven.
Ik plakte het op een kraft kaart.


Op beide kaarten staat een huisje die
ik recycleerde van een servet en
die ik matte op turquoise papier
 en een zelfgeschreven tekst.



13 opmerkingen:

  1. Leuk om na de inspiratie in je schrift nu ook de kaartjes te zien. Mooi gedaan, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 heel leuke verhuiskaartjes, mooi gedaan. Het plaatje is heel schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Hele mooie kaarten!
    Ook je handlettering schrift bewonder ik met plezier!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn 2 schitterende verhuiskaartjes Sarah...zo leuk met die huisjes en het handletteren gaat je al heel goed af...
    Ik heb even terug gekeken ...een heel mooi boek heb je ervoor gemaakt...leuk opgepimpt en dat je alles met veel zorg schrijft is wel te zien...heel knap hoor...een dikke pluim !!!
    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie verhuiskaartjes, Sarah! Grappig dat de afbeelding uit een servetje is.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gedaan! Ze zijn heel verschillend en ik vind ze beiden geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er weer mooi uit, maar om te verhuizen om zo'n leuk kaartje van je te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel mooie kaartjes, leuk!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als twee zijn het heel mooie kaartje Sarah. Wat een leiplaten van net huis. Ziet er gezellig uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel origineel en erg leuk gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah