woensdag 30 augustus 2017

Kleurenkaartenteam: Terracotta en Turquoise


Vandaag maar liefst 3 kaarten
voor het KKT.
Van het 1 kwam het ander en
erbij een heel verhaal.


Ze zijn alle drie gemaakt met deze
zelf uitgesneden stencil.
( en toevallig met tapejes van het
KKT waarmee ik het vastplakte )
Een tijdje geleden liet Ellen
iets zien met een schaakbord
stencil van MFT.
Toen dacht:  ik wil die ook!,
maar toen gingen
 de schoolreizen voor en 
was er geen extra budget voor
knutselspullen.
Dus tekende ik vierkantjes en
begon dapper met uitsnijden.
Na 1/4 was ik het beu,
de lente kwam, de zomer kwam
en er waren geen extra schoolkosten meer,
dus verwende ik mezelf met wat leuks.
(  Dat zag je maandag☺ )
Ik bestelde ook het stencil van MFT,
( want ik had het opgegeven )
maar helaas niet te verkrijgen.
Dus ik sneed dit weekend 
met goede moed verder de 
vierkantjes uit want voor het KKT
wou ik iets met mozaîk effect doen.
Ik gebruikte de stencil
3 keer anders en ik ben
er reuze blij mee en fier
dat het me gelukt is!


Bij deze kaart deed ik met een sponsje
1 keer de vierkantjes en verlegde
het stencil en tekende met dezelfde kleur
de randen in mijn stencil.
De bloemen en de tekst 
zijn van Su.


Bij deze deed ik weer 1 keer
 de vierkantjes met een sponsje.
Ik verlegde het weer en met de inkt 
die nog op de stencil zat veegde ik
de andere vierkantjes.
Geeft net een iets zachter effect.
De tekst is van Sugar Pea.


Met het negatief van de tekst
van de vorige kaart maakte ik
nog een laatste kaartje.
Deze keer gebruikte ik de stencil
in twee verschillende kleuren.
Deze keer een andere bloem
van Su.


Hier het trio nog eens samen.
Bedankt om de lange post tot
het einde te lezen.
En Ellen, bedankt voor de
inspiratie en de aanzet van dit
knutselavontuur ☺

Nu ben ik benieuwd naar de
 andere deelnemers van het KKT
van Martina.

41 opmerkingen:

  1. Wat een week Sarah, maar het resultaat mag er zijn! Wat een prachtige kaarten, echt geweldig! En de voldoening moet groot zijn nu!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat GAAF gedaan Sarah.....je hebt drie prachtige kaartjes gemaakt met de eigengemaakte stencil!
    Het loont de moeite met dit prachtige resultaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar mag je zeker trots op zijn, Sarah. Met dit zelfgemaakte stencil heb je 3 super mooie kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi zijn deze kaarten. Je mal zelf gesneden? Wat een werk en zo goed gelukt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat heb jij je lekker uitgeleefd met de kleurtjes ! Leuke resultaten in ieder geval, mooi gemaakt
    Blij dat je er weer bij was deze maand,
    nog een fijne dag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zekere een heel werk geweest, maar het resultaat mag er zijn, erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou doorzettingsvermogen heeft drie pracht kaarten opgeleverd! Mooi zo verschillend met 1 stencil! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ruitjes en een bloem, supermooie combi!
    en wat heb je een geduld gehad om al die hokjes uit te snijden, wordt vast je lievelingsstencil, ha ha!
    Het aapje hieronder is ook super!
    wat Dimi nu gekozen heeft: orthopedagodie via HBO5-opleiding: werkplek-leren. Hopelijk lukt het hem!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verhaal sarah en vooral wat een geduld werkje om alle vierkantjes te gaan uitsneden. Chapeau en een medaille voor moed en volharding LOL. Je kaartjes zijn mooi geworden, lekker zomers. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaarten, Sarah. En dat verhaal van het stencil...jij hebt echt engelengeduld, om al die vierkantjes met de hand uit te snijden! Maar nu heb je dan ook iets :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt je doorzettingsvermogen wel op de proef gesteld, maar het is je gelukt met prachtig resultaat! Hele mooie kaartjes in de gevraagde kleurtjes, helemaal top!
    gtrz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk geworden! Wat een leuk idee om zelf de stencils te maken, al zal dat wel een heel karwei geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een werk, maar gelukkig wel met een schitterend resultaat, prachtige kaarten Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het heeft je wat "bloed, zweet en tranen" gekost (bij wijze van spreken) maar het eindresultaat mag er zijn. 3 Schitterende kaarten en met zo'n intensief lang vooraf mag je er 3 dubbel dik trots op zijn! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Respect voor jouw doorzettingsvermogen, ondanks dat er een pauze tussen zat (of dan juist!). Het is een super leuk en bruikbaar stencil geworden, je hebt er drie mooie kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bloed, zweet en tranen Sarah maar voorlopig heb je dus zelf een super stencil gemaakt en alle 3 de kaarten vind ik echt TOF!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk geworden met dit zelf gemaakte stencil !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk gemaakt deze serie Sarah. Mooie stencil heb je gebruikt. Groetjes ,ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een werk om zelf op deze manier je stencil te maken. Wel heel leuk, doorzetter! En kijk die prachtige kaarten als eindresultaat. Je werk is niet voor niks geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw dit is heel gaaf! Wat een mooi effect!

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi ! Echt leuk met dat zelfgemaakt stencil, al je werk is niet voor niets geweest.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is echt een superreeks - en al helemaal als je weet dat je deze kaarten met een zelfgemaakt stencil gemaakt hebt. Respect! Vorig jaar in de zomer heb ik ook zo'n stencil met allemaal vakjes gemaakt - ruitjes in mijn geval - ik heb het formaat veel kleiner gehouden dan jouw stencil omdat ik het geduld niet had om er meer uit te snijden. En weet je wat? Dat stencil ligt hier ondertussen een jaar en ik heb het nog nooit gebruikt. Zo typisch. Jij doet duidelijk beter dan ik! Nog heel veel plezier ermee!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goed dat je doorgezet hebt en toch het hele stencil hebt gemaakt. Wat een klus zal dat geweest zijn. Maar het is het dubbel en dwars waard want je kaarten zijn werkelijk prachtig. Zeker nu ik weet hoeveel werk er aan te pas gekomen is, nu vind ik ze nog mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten, en dit stencil ga je zeker vaker gebruiken dus is al het werk niet voor niets geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, knap dat je dit helemaal zelf gemaakt hebt.
    Het stencil is ook echt te gek! Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fier mag je zijn hoor ze zijn geweldig ,wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Sarah,

    Wat een leuke serie kaarten maakte je voor het KKT met de kleuren van deze maand. Super hoe je hebt doorgezet om de stencil uit te snijden. Het resultaat is er dan ook naar!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie serie kaartjes, wat goed dat je het stencil zelf hebt gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dik respect van hoe je het stencil hebt gemaakt. En het resultaat mag er dan ook wezen. Drie geweldige kaartjes met de vierkantjes en de mooie bloemen.
    Wat is Jaap ontzettend leuk geworden, ik geloof graag dat je zoontje en hij dol zijn op elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een doorzetter ben je Sarah ...een hele mooie stencil heb je gemaakt en de voldoening is nog veel groter nu je er zo een prachtige kaartjes mee gemaakt hebt...SCHITTERENDE in deze KKT kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sarah,
    Wat een geweldige creatieve oplossing heb je en gevonden en gemaakt en laat je ons zien. Ik ben er weg van!! Supergaaf. Mooi met de grote bloem als blikvanger en alle drie zijn ze schitterend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sarah, geweldig hoe je het hebt gemaakt. Ja ik weet het, bij Ellen heb ik zo zitten kijken omdat ik het mooi vond. En nu dan zelf maken en snijden, mijn complimenten. Hihi ik had ze allang in de prullenbak gegooid. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supermooi gemaakt in de KKT kleuren.

    Groetjes Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, prachtige kaarten en proficiat met je zelfgemaakte stencil, dat was een werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaartjes Sarah!! Gaaf dat je dat stencil zelfgemaakt hebt. Maar het resultaat mag er zijn.
    En je nieuwe post leuk met die paarse groenten. En het gave shortje. Toch super dat een puber dat aan wil.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou, je geduld is wel beloond hoor Sarah....prachtige kaartjes zijn het geworden. Wat leuk dat je kinderen hebben meegekeken naar de KKT kaarten en nog leuker dat ze de mijne WAUW vonden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jeetje, je geduld is wel op de proef gesteld. Ik had het geloof ik allang opgegeven. Petje af! Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat tof je zelf gemaakte stencil! Ik vind hem echt heel mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind je kaarten echt geweldig en helemaal als ik lees wat een moeite je ervoor gedaan hebt, petje af hoor!

    groejtes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat goed zeg! Ik had door de drukte van de eerste schoolweek dit berichtje inderdaad niet gelezen. Zo gaaf dat je je eigen mini checkerboard stencil hebt gemaakt. En inderdaad voor mijn kaartje met de All Stars erop heb ik het ook weer gebruikt. Jij hebt er drie hele toffe kaartjes mee gemaakt. Mooi dat ik je heb kunnen inspireren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah