donderdag 24 augustus 2017

Experimentje en Mocktails ๐Ÿ“๐Ÿ“


Vandaag ben ik heel benieuwd naar 
jullie reacties.
Bij deze kaartjes gebruikte ik geen
gekochte stempels.


Maar stempels die ik gutste
uit een gom .


Het is een beetje een experiment.
Deze in 1 tint.


Deze met meer kleurtjes.
De tekstjes schreef ik zelf.
Ik amuseerde me bij het maken ervan
en ergens vind ik ze wel leuk,
alleen het uiltjestempeltje
 in het midden
 vind ik niet zo geslaagd
en ik denk eraan omdat te
vervangen en anderzijds
denk ik, 
gewoon zo laten.
Wat denken jullie?

Gisteren was een heel fijne dag.
Het allerleukste was de workshop
' Mocktails Shaken '
Het was tof om alle ingrediรซnten 
te mixen en dan het verrassende 
drankje op te drinken.


En niet alleen ik vond het leuk!
( 1 dochter was uit logeren )

Vandaag rustdag. X

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze stempels !!!!!
    De paarse kaart helemaal leuk !
    En wat een gezelligheid weer !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat knap gedaan Sarah. En je mag echt het uiltje niet vervangen op deze kaarten, hij is superleuk! Ook de andere zelfgemaakte stempels zijn TOP!
    Wat gezellig samen met de kids cocktails maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het uiltje wรฉl heel mooi!
    Zo te zien was gisteravond reuze,
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt super creatief!
    Gaaf gedaan, hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, allemaal zelfgemaakte stempels! En jullie cocktails vielen goed in de smaak zo te zien. Heerlijk, een rustdag. Zulk soort dagen zijn ook heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto´s en super gave kaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je uiltje juiste erg leuk op deze kaarten! Leuk hรจ, cocktails shaken? We hebben het een keer met een vrijgezellenfeestje gedaan! Was super. Hoop dat je vandaag hebt genoten van de rustdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch een bezige bij:) Ik vind je zelf gemaakte stempels echt super goed gelukt. Prachtige kaartjes. Die cocktails hebben vast goed gesmaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, je uiltje is niet verkeerd hoor, kan prima.
    Jullie hebben dus echt "lekker" genoten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg goed gelukt je gommetje stempels.
    De achtergrond is mooi met die kleurtjes en je uiltje vind ik ook erg leuk gelukt hoor.
    Elk uiltje ziet er anders uit vaak dus dat lijfje mag gerust zo.
    Heerlijk wat de kinderen genieten van de lekkere cocktails!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg goed gelukt je gommetje stempels.
    De achtergrond is mooi met die kleurtjes en je uiltje vind ik ook erg leuk gelukt hoor.
    Elk uiltje ziet er anders uit vaak dus dat lijfje mag gerust zo.
    Heerlijk wat de kinderen genieten van de lekkere cocktails!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf die zelfgegutste stempels! En heerlijk om de zo verschillende kaarten daarmee te zien! Vind het uiltje wel mooi zo...zou het zo laten en anders een heel andere erbij gutsen... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, die stempels, niks aan veranderen, ze zijn supertof ! En wat leuk, mocktails maken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zelfgemaakte stempels zijn echt geslaagd, hoor. En wat ziet dat er leuk en gezellig uit, daar op Chillrijk... (ook in je andere berichtje gelezen over de barbecue).
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je experiment hartstikke geslaagd, ook het uiltje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah