woensdag 16 augustus 2017

Twee klein zakjes


Voor mijn lieve blogvriendin Margo
naaide ik in juni dit kleine zakje.
Met Memento de Luxe stempelde ik
er bloemen op en met textielschrift
schreef ik de zwarte tekst.
( Het is een stempelafdruk van Su 
die ik vergrote en met de lichtbak
er op schreef. )
Aan de zijkant bevestigde ik
een gestempeld labeltje.


Aan de andere kant stempelde
ik 5 bloemenkransen en ik
kleurde de bloempjes in.
Ze was er ontzettend blij mee.


Voor mij zelf maakte ik al
eerder dit zakje.
Ik stempelde eerst heel zachtjes 
bloemen ( van Su ) en dan met mijn
textielstiften kleurde ik ze.
Ik heb het zakje altijd bij me.
De zakjes zijn 22 op 20 cm groot,
Ideaal voor kleine aankopen zoals
bij de apotheek of in hobbywinkels 
( ☺ een stempelset past er perfect in ).
Zo werk ik mee aan het milieu
want er zijn nog altijd overal te
veel plastiek zakken.

Ik werd gisteren
met moederkesdag verwend met
een badbruisbal, een kaart
en twee tekeningen.


En de jongste deed aan handletteren
op de achterkant van zijn tekening.
Kijk hoe mooi!


Hij gaat pas in september naar de
eerste klas, maar hij schreef het over van
grote zus. We stonden allemaal versteld!
Van zo' n kleine dingen wordt
mijn moederhart blij!


21 opmerkingen:

  1. schitterend en lief van je zoontje en je kids! tof zo'n zakje, inderdaad handig voor kleine aankopen!
    groetjs
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tasjes heb je zo gemaakt, Sarah.
    En wat een leuke en lieve verwennerijtjes kreeg je met moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat schattige zakjes, heel mooi gedaan ! En tof, dat je zo verwend werd op Moederdag, je jongste is al een echt letter-talent, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent wel verwend met Moederdag Sarah...wat leuk! Je tasje voor Margo is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer heel mooi en handig gedaan, die tasjes. Erg leuk!
    Wat heb jij mooie tekeningen en kaart gekregen. Een bruisbal is altijd leuk. Heerlijk he als jonge kinderen van alles ontdekken en ineens zomaar kunnen. Daar kan ik hier thuis ook zo van genieten. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn je tasjes, heel creatief! Moederdag is bij jullie op een heel andere datum dan bij ons, wat ben je verwend, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moederdag in augustus? Daar had ik zó geen weet van, nét als in Engeland dus afwijkend van Nederland -grappig! Wat ben je verwend Sarah, zéker door je kleine bolleboos! Je tasjes zijn enig, héél leuk voor Margo!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tasjes heb je gemaakt! En inderdaad handig! Leuk hoe je verwend bent en knap geschreven door je jongste!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi en handig, je zelfgemaakte tasjes. Je kinderen zijn ook al zo creatief, wat leuk deze kleine cadeautjes voor Moederdag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zelfgemaakte tasjes zijn superleuk! En wat ben jij verwend op Moederdag! Je hebt gelijk, het zijn de kleine dingen die belangrijk zijn. Knap gehandletterd door je zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk deze zelfgemaakte tasjes, die komen zeker goed van pas.
    & wat een verwennerij, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tasjes heb je gemaakt!
    Zeker fijn recyclen en nog mooier dan al die plastic tasjes ook!
    Je moet alleen niet naar Action gaan want meestal kom je dan thuis met meer dan 1 stempelsetje haha.
    Wat ben je lekker verwend door je kinderen!
    Altijd zo leuk zelfgemaakte tekeningen en wat een talent die handlettering terwijl je nog niet eens kunt schrijven!
    Lekker genieten van deze unieke momentjes!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vrolijke tasjes heb je gemaakt en gister al zo'n toffe kaart
    en dan zelf ook nog zo verwend, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tasjes Sarah. En goed verwend, en dat is genieten van kleine dingen als je kleine man iets moois voor je schrijft.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw tasjes zijn prachtig; je moet er een winkeltje in beginnen. En met je vilt popjes; dat is gegarandeerd een succes! Wat ben je verwend; geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave tasjes!!!
    En wat een knap ventje die al zo mooi kan schrijven, en ook nog in jouw genre, daar kan geen kado tegenop.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk genieten als je kinderen zoiets voor je maken, wat knap van de jongste. Wat een gaaf tasje heb je voor Margo gemaakt, echt heel erg mooi. Net als die van jezelf trouwens.
    Ik neem tegenwoordig ook zelf tasjes mee, je ziet het gelukkig steeds meer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tsjonge, wat een mooie zakjes heb je gemaakt. Ik vind ze gaaf. Margo is er natuurlijk heel blij mee, dat kan ik me indenken. En jij bent verwend zeg met Moederdag. Leuk dat je jongste zo zijn best deed met handlettering.
    Ziet er prachtig uit! Knap van dat kleine manneke!
    Dank je wel nog voor de uitleg. 19 maart is St. Joep ( of Joseph) Dus als ik net goed begrijp de officiële Moederdag op Maria Hemelvaart en de officiële vaderdag op St Joseph. Mooi wel, Jozef en Maria...mmmm.... dat wist ik dus niet. Weer wat geleerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke tasjes zijn dit geworden zeg!
    En die tekening van je zoon, wauw, héél knap van hem hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit zijn echt prachtige zakjes! En wat heb je leuke cadeautjes gekregen van je kinderen...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke tasjes, en zo leuk om te gebruiken voor de kleine aankopen. Ik ben zelf toevallig een tasje aan het breien ook bedoeld voor kleine boodschappen.
    Je bent heerlijk verwend zeg! En het handletteren zit er al helemaal in bij de jongste, super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah