zondag 20 augustus 2017

Kaartje voor Femke


Gisteren zagen jullie een broekje
met dit stofje. 
Vandaag zien jullie hoe ik een
restje stof omtoverde
tot een kaart.


Ik maakte het kaartje voor Femke,
de dochter van Margo, die begin
juli jarig was.
Met copics kleurde ik een elfje in.
( afdrukje gekregen van Margo )
De hoera stempelset leende ik
van Ilse.
Ik voegde nog wat lint, knoopjes 
en bling bling steentjes toe.
En het gaat echt om restjes stof,
want het blauwe lapje
 bestaat uit twee delen.
 Op de scheiding plakt het
lint, zo lijkt het 1 stuk.
Zo heb ik weer iets gerecycled!
Hou ik zo van!

Fijne zondag!
    

18 opmerkingen:

  1. Wauw....mooie kaart heb je ervan gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, zo'n stofje op een kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee en wat is deze kaart leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met de restjes, lief met het elfje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Sarah! Jij bent echt goed in recyclen van materiaal, Kan ik nog wat van leren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan om zo een rest stof te gebruiken Sarah. Heel lief met dat elfje erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent echt een kei in recyclen! Leuk idee om restjes stof op een kaart te gebruiken. Alles kleurt echt prachtig bij elkaar. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Sarah, zo kan je het stof voor verschillende doeleinden gebruiken! Ook de kleding zag er super leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Ik heb ook al heel wat stof op kaartjes gebruikt. Binnenkort toch maar weer eens proberen. Mooi effect en slim om een kantje erop te doen. Zo ziet niemand dat het twee stukjes waren.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er prachtig uit! Je hebt geen idee dat die van restjes is gemaakt... Heerlijk om alles te gebruiken, he? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slim om de twee stukjes stof met een lintje te verbinden! Erg lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig deze kaart voor Femke!
    Je ziet helemaal niet dat dit een restje stof is, wat mooi is dat!
    De tekening is ook prachtig ingekleurd.
    Hier zal Femke blij mee geweest zijn zeker weten!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze was er zo blij mee ! Femke krijgt al niet veel verjaardagspost, dat is het jammere van verjaren in de vakantie, de meeste vriendinnetjes vergeten het ... :(

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah