vrijdag 18 augustus 2017

Zes vrolijke zomerse mouwloze T shirts


Nog voor de vakantie begon
maakte ik deze 6 hemdjes
en ze worden hier volop gedragen.


Twee met dolfijntjes, die stof kocht
ik nieuw omdat ik die zo leuk vind
(  en zij ook )


Sterren blijven leuk en 
mijn uitverkoop-sterrenstof
is nog lang niet op.


De brandweerstof die kocht ik 
speciaal voor mijn boys
en ik maakte er eerder al
twee sweaters uit.
Die zag je reeds eerder in een
bericht van januari 2016 of
op deze foto.


Uit de overschot kreeg ik 
nog net twee mouwloze hemdjes.

Ik maakte ook een stel schortjes,
die toon ik morgen.


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hempjes heb je voor de kids gemaakt Sarah en zo te zien zijn ze er erg blij mee!
    Ik heb vroeger ook heel veel voor de kids genaaid.... Nu gebruik ik de naaimachine alleen nog voor een stiksel op een kaartje of voor reparatie.
    Gezellig weekend toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er leuk uit zeg! En volgens mij zitten ze heerlijk.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Sarah....dat ziet er allemaal leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze stoere hemdjes en de sweaters voor je jongens. Heel erg leuke stofjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent weer lekker druk geweest voor de kids. Leuk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk. Nu hebben ze leuke bijpassende hemdjes onder de truien van dezelfde stof. De dolfijntjes-hemden zijn mijn favoriet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuke hemdjes, de jongens hebben 'chance' met zo'n super-mama ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke hemdjes heb je gemaakt, Sarah.
    Naaide vroeger ook alles zelf voor de kinderen. De naaimachine wordt nu nauwelijks meer gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de afgelopen dagen weer mooie dingen laten zien, mooie kleding en leuke activiteiten . . .
    En na zo'n heerlijke dag slaap je vast goed in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch handig, Sarah! Zo leuk deze shirts! En die jongens van jou zijn ware fotomodellen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg.
    En wat zijn je kinderen er ook blij mee, zo te zien.
    Hele leuke stofjes, vooral die sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Sarah, wat een productie en wat mooi allemaal. Mijn grote complimenten. Wat lief dat de boys zelf de stof mogen kiezen. Is ook het leukst ;) Als jij je verveeld (wat niet gauw zal gebeuren) kan je altijd nog een kleding winkeltje beginnen met kleding van het merk 'Sarah'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe leuk zijn die zomerhempdjes en wat staan je jongens ook stralend te poseren!
    Ik heb vroeger ook alles voor mijn kinderen genaaid, sommige dingen heb ik nog bewaard op zolder.
    Je kunt zoveel leuke dingen uit een lapje stof halen en je hebt ook altijd iets unieks.
    Helaas zie je hier op de markt in het dorp geen stoffenkraam meer, alleen nog een kraam met fournituren.
    Super leuk die dolfijntjes!
    Ik ga nog even door met reacties geven hoor.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah