maandag 28 augustus 2017

Happy for You



Dit kaartje maakte ik voor Larissa,
omdat ik echt heel blij voor haar ben
dat ze gaat trouwen.
Zij liet al een paar keer een kaartje zien
met de giraffen van MFT.
En telkens vond ik ze zo lief,
dat ik besloot om ze ook
te bestellen.


Bij Oma Dee koos ik wat 
leuke dingen om mezelf te
belonen om 8 weken lang
 4 kinderen bezig te houden.
Het plan was als de school weer 
begint, ga ik er mee aan de slag.
Maar de service van Miranda
ging zo vlotjes dat het hier eerder was
dan verwacht en als de spulletjes
hier liggen, dan kriebelt het om
er iets mee te maken!


Dus maakte ik er 1 voor Larissa
met een giraffenkoppel,
die elkaar heel graag zien.
Met de happy stans 
van Lawn Fawn ben ik zo blij,
die ga je nog veel zien.
Het papier is van MFT.
Met dit kaartje doe ik mee met
Craftliners #41 'Anything goes'


 Bij de kaart maakte ik
nog een hartjes envelop.
Zijn ze niet lief, dat koppeltje?

Zo net is de oudste weer vertrokken
met haar trekrugzak op de rug met
de bus- trein- bus naar de 
de boerderij waar ze in mei
haar boerderijstage deed.
Het was toen zo meegevallen,
dat ze met dezelfde vriendin
vrijwillig nog eens komt helpen
voor 3 dagen.
Mooie afsluiter van de vakantie
en ze heeft mooi weer.
De andere kinderen gaan vandaag
met oma en opa naar Planckendael.
Dus ik heb straks even rust,
komt goed want in het weekend
voelde ik me niet zo lekker en
wie weet kan ik straks aan de
slag met mijn nieuwe spullen.

Fijne maandag!




25 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je zo met je nieuwe spulletjes gemaakt, Sarah.
    Fijne dag vandaag en hopelijk voel je je snel wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat belooft wat, met deze leuke spulletjes zullen we nog wel meer moois te zien krijgen als alleen dit vrolijke kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar naar Larissa. Het is dan ook geen straf om met deze mooie aankoop een kaartje te maken.
    Je heb echt mooie dingen gekocht en ik denk dat de kinderen terug kunnen kijken op een hele fijne vakantie. Hopelijk wordt jij nu niet ziek, nu het Sarah tijd is. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje heb je voor Larissa gemaakt Sarah!
    Mooie spulletjes heb je gekocht....veel knutselplezier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een schattig kaartje. veel knutselplezier met je nieuwe spulletjes. altijd leuk om met iets nieuws te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattig kaartje heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes. Geniet van je paar uurtjes vrij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje, zal ze vast erg leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke knutselspulletjes heb je gekocht! En wat een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk en lief kaartje ! is het geworden !
    hopelijk heb je inderdaad wat tijd gehad om met je nieuwe spulletjes aan de slag te gaan...
    ben benieuwd wat je ermee maakte
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, wat een schattig kaartje! En hopelijk was je weer fit genoeg om met de leuke spulletjes aan de slag te gaan... Wat je zegt: je hebt het verdiend!
    grt. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lieve kaart! Erg leuk met die giraffen. En wat heb je mooie spulletjes gekocht Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er een leuk pakketje uit. En je eerste kaart ermee is echt superschattig. Verzorg jezelf maar goed!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje! En ik geef je groot gelijk om jezelf eens te belonen. Ik vind hier 6 weken lang 2 kinderen bezig houden al best een opgave, haha.

    Even terugkomend op je vraag op mijn blog of het volgen nu gelukt is? Ik denk het wel. Ben alleen zelf even veel minder actief op creatief en bloggebied dan ik eigenlijk zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jee, ik hoop niet dat je ziek wordt.... lekker rustig aan gedaan vandaag?? Wat een super schattig kaartje voor Larissa, die valt zeker in de smaak! Je hebt geweldige spulletjes besteld, ben benieuwd naar je creaties, je kunt weer vooruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje voor Larissa, leuk die girafjes. De envelop maakt het helemaal af. Ik vind je terug naar school kaartje super, lekker vrolijk en wat een leuke stempeltjes.
    Ik hoop dat je gauw weer fit genoeg bent om met de nieuwe spulletjes aan de slag te gaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief kaartje voor Larissa. En wat een mooie spulletjes heb je gekocht ik ben benieuwd wat voor mooie kaartjes je daar mee gaat maken.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje voor Larissa!
    Je spulletjes zijn erg leuk! Ik snap helemaal dat je handen dan gaan jeuken om aan de slag te gaan.
    En die beloning heb je zeker verdient :-)
    Fijn ook dat je even een rustig dagje hebt (gehad).
    En wat leuk dat je dochter haar boerderijstage zo goed bevallen is dat ze weer terug is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg schattig deze kaart voor die gelegenheid.
    Gelijk heb je om, zoals ze hier wel eens zeggen, jezelf eens te kietelen met iets leuks.
    Ik heb altijd met veel plezier de kinderen in de vakantie bezig gehouden toen ze klein waren, vond het ook altijd jammer dat ze weer naar school moesten...alles weer met de wekker en klok.
    De tijd dat ze jong zijn vliegt voorbij, bij jou hebben ze later ook mega leuke herinneringen die je ze nu lekker mee geeft.
    Geniet samen en veel crea plezier met je nieuwe spulletjes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie stempels en spulletjes; heel goed om jezelf eens te trakteren:) Het kaartje is zó schattig met die giraffes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje ! En die extra spulletjes heb je verdiend hoor ! 2 maanden de kinderen bezig houden, het is niet niks ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je zo blij bent met je spulletjes. Je kaartje had ik natuurlijk al gezien, geweldig vind ik die :-)) Hier is de vakantie ook bijna voorbij. Zal blij zijn als het volgende week is en iedereen weer in een normaal ritme zit. Het is best lekker hoor, elke dag rustig aan opstarten, maar toch ben je er op een gegeven moment klaar mee hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart Sarah, mooi die giraffen.
    Fijn dat je deze maand mee doet met onze challenge bij Craftliners
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje vind ik zo lief en leuk met de schattige girafjes.
    Helemaal leuk dat je die naar ons hebt opgestuurd.
    & wat een leuke nieuwe spulletjes heb je gekocht, ben heel benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken.
    Altijd fijn, met nieuwe spullen aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit heb je zeker verdiend, en wat goed dat je jezelf dan ook lekker beloond. En wat zijn ze leuk zeg, de girafjes! Supergave kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah