zondag 27 augustus 2017

Stickey Sunday:Veel geluk op je nieuwe school


Voor de beste vriend van mijn zoontje
maakte ik dit kaartje.
Normaal gingen ze samen naar 
de eerste klas gaan, 
maar door een verhuis 
gaat zijn vriend 
naar een andere school.
Om hem succes te wensen
maakte ik dit kaartje met
leuke stempels van Lawn Fawn.
( Dank je Mariken, je gaf ze aan me
bij onze eerste ontmoeting )


Op mijn kaart zie je ook washitape
en zelfgeschreven tekst.
De kleurtjes zijn vrolijk samen
 en achteraf besefte ik dat
 het de kleuren voor het KKT zijn.
Maar omdat ik het kaartje
wil hem laten meedoen bij
CCCB #376 
' Back to School ' en het perfect is
voor op een Stickey Sunday,
plaats ik hem vandaag.
Voor het KKT verzin ik
wel iets nieuw ☺

Fijne Zondag!

16 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stoere en grappige kaart is het geworden, erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een heel toepasselijk kaartje geworden. Echt een school kaartje. Heel leuk ook met de washitape en de stempels zijn natuurlijk geweldig. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje Sarah! Jammer dat je zoon zijn vriend moet missen op school.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een superleuke kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this colour combo and all the perfect schoolday images. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, Sarah! Heel schattige stempeltjes.
    En mooie kleurtjes!
    Wat jammer dat het vriendje van je zoontje is verhuisd.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje is dit! Grappig dat je die stempeltjes van Mariken nog steeds hebt. Kwamen nu goed van pas. Tekst is ook leuk zo met wit op dat zwarte bord.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh leuk, mn stempeltjes!Die heb je inmiddels al even en goed bewaard! En dat komt nu goed van pas! Geweldig kaartje, voor het manneke!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en gave stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat een super leuke kaart Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart voor een nieuwe start!

    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje Sarah, gave stempels

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig zijn die stempeltjes op deze leuke kaart, je washitape is er ook erg mooi bij!
    Ik heb best veel stempeltjes van Action maar gebruik ze eigenlijk nog nauwelijks, toch eens een keer wat mee verzinnen.
    Ik lees nog even verder hier dus tot snel
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat je voor hem dit kaartje maakt! Krijgt vast een ereplekje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah